Sponsor og Event ansvarlig

Vi besluttede i efteråret at omorganisere arbejdet i sekretariatet, således at både administration og sponsorpleje blev mere fokuseret. Derfor har vi søgt efter både en Klubsekretær og en Sponsor og Event ansvarlig.

Vi har, som tidligere informeret om, ansat Heidi Fauth som Klubsekretær, Heidi starter hos os 1. marts.

Det er med stor fornøjelse, at vi nu også kan informere jer om, at vi har indgået en konsulentaftale med Stefan Ravnholt fra firmaet ”Salg for alle”. Stefan skal varetage rollen som Sponsor og Event ansvarlig.

Stefan skrev blandt andet i sin ansøgning:

• Forstår at lytte og skabe relationer til mennesker
  • Har solgt events og reklamer i 9 år
  • Ved at sponsor både skal have golf oplevelser og udbytte af sin sponsoraftale
  • Deltaget i mange events, netværk, turneringer, herredage og Company Days
  • Vant til at arbejde på tværs i en organisation
  • Forstår at sælge til nye ‐ og fastholde eksisterende sponsorer
  • Indgår kun aftaler, som klubben og jeg kan levere og stå inde for
  • Er selv en meget dedikeret og passioneret golfspiller, og synes det er en fantastisk sport.

Du kan se og læse mere om Stefans kompetencer her på hans virksomheds hjemmeside: Salg for alle.

Så snart det bliver muligt, vil vi indkalde klubbens sponsorer til et møde om sæsonens aktiviteter og samtidig drøfte etablering af et Sponsorforum, som skal varetage sponsorernes interesser i klubben. Det vil komme til at bestå af Wagn Erik fra bestyrelsen, Stefan som Sponsor og Event ansvarlig, undertegnede fra Sekretariatet samt 2 repræsentanter fra sponsorkredsen.

I den mellemliggende tid vil Stefan kontakte alle sponsorer individuelt for at gennemgå aftalerne og dermed i fællesskab afstemme forventninger til indhold og leverancer fra klubben.

Sekretariatet/Pia