Skærpede Covid-19 restriktioner

Myndighedernes skærpede krav om brug af mundbind, som træder i kraft fra og med torsdag den 29. oktober gælder også i golfklubben, dvs. at du skal bære mundbind både i klublokalet (check in), bagskabsrummene, Proshoppen og som hidtil i Caféen (som følger myndighedernes specifikke krav til caféer/restauranter).

Man kan vælge at bekræfte teetid på GolfBox app-en, og derved undgå at gå ind i check in lokalet.

Det er tilladt at opholde sig i og sidde lige foran Trackman boksen uden mundbind, når I anvender boksen. I skal bære mundbind, når I i øvrigt færdes i lokalet, går på toilettet, og hvis I går ind i sekretariatet.

Der må ikke være mere end maksimalt 10 personer i lokalet, hverken check in, bagrum eller Proshop.

Brug de ophængte spritdispensere og hold afstand.

På banen er riverne i bunkers fjernet igen for at reducere smittefaren, ligesom flagene på puttinggreen er taget ind.

Sekretariatet/Pia