Sæsonen er blæst i gang…

Søndag checkede 92 medlemmer ind til årets Åbningsturnering. Turneringsudvalget havde på vanlig vis styr på det hele, og bød velkommen på gårdspladsen med en lille en.

Formanden holdt tale og fik flaget til tops.

Mens Thorbjørn svedte sig til en flot 8. plads i Kina, kæmpede vi os rundt på vores breddegrader. Vi var blevet lovet både sol, blæst, kulde, mørke skyer men ingen regn. Det holdt alt sammen stik, og i tillæg fik vi også lidt hagl! Så alt, hvad der var i baggen af tøj, blev luftet på årets første turneringsdag.

Vel inde igen til en bugnende buffet, og Ricardo og Jamie fik oplevet, hvad det vil sige, at få 92 sulte golfspillere ind på én gang.

Med sult og tørst stillet var det tid til Proshoppens modeshow præsenteret af Abacus, og der var også lidt til øjnene præsenteret af Annette fra Profil Optik i Ballerup.

Og så til præmieoverrækkelsen, med flotte præmier sponsoreret af OBH Nordica. Dagens CBA var minus 2, men alligevel var der nogle, der kom ind med flotte scores. Her er de dygtige, dem, der starter sæsonen på toppen:

Dame A:

Kisser Holleufer Schiøler

Liuming Qin

Herre A:

Jesper Schiøler

Lars Brunsgaard

Jan W. Larsen

Steen Møller

Dame B:

Susanne Bech

Susanne Clausager

Herre B:

Kim Lauritzen

Morten Damm Rasmussen

Hasse Bonde Rasmussen

Peter Sørensen

Og tættest på flaget på de fire par3 huller:

Hul 4: Steen Møller

Hul 9: Steen Møller (ja, ham igen!)

Hul 12: Pia Fly Pedersen

Hul 15: Michael Kudsk

Og til alle andre håbet om en klappepræmie med hjem.

Anne-Lise Hansen, Henny Nielsen og Sonja Horsted styrede med fast hånd turneringsafvikling og præmieoverrækkelse.

Turneringen er tællende til Abacus Klubcup 2017.

Næste klubturnering er Forårsturneringen den 14. maj sponsoret af Pondus Vin, v/Christian Kjeldbjerg. Tilmelding er åben i GolfBox.

Sekretariatet/Pia