Regionsgolf 2020 – indledende pulje spil

Værløse Golfklub har i 2020 været repræsenteret med 7 hold i regionsgolfen.

I disse corona tider, blev puljespillet halveret, så man kun mødte de andre hold i puljen, 1 gang.

Resultaterne blev som følger:

A-holdet; alle 3 hold i puljen endte med 2 point for 1 vundet og 1 tabt match, og da alle hold også vandt med cifrene 7/4, skulle der tælles flest ups, og her vandt Gilleleje med 2 flere ups end Værløse.

B-holdet blev nr. 2 i deres pulje med lige så mange point som Mølleåen, men dårligere indbyrdes.

C-holdet blev nr. 3 i deres pulje.

SB- holdet blev delt nr. 1 i deres pulje, men på grund af dårligere i indbyrdes opgør, går de ikke videre.

VB- vinder deres pulje og skal spille ¼ finale den 4. august i Sorø mod enten Hedeland eller CGC.

VC-holdet blev nr. 3 i puljen

SVB-holdet vinder deres pulje og spiller ¼ finale den 4. august i Nivå mod Mølleåen.

Tak til alle holdkaptajner, som har ført holdene igennem sæsonen og held og lykke til VB holdet og SVB holdet i det kommende slutspil

Regionsgolf koordinator

Vinni Vendelev Eriksen