Ny sponsor: Strossle

Det er med stor fornøjelse, vi byder Strossle Denmark velkommen som sponsor i klubben. Mange tak for støtten. Direktør Alan Schou, som selv er aktiv spiller i klubben, fortæller om virksomheden:

Strossle er Danmarks største distributionskanal af content marketing. Vores platform benytter brugeradfærd til at anbefale annoncørers indhold til den rette målgruppe i et samlet netværk af stærke mediesites, med alt fra landsdækkende sites til små lokalavis sites. Annoncerne afvikles i vores widget som er placeret i vores mediesites redaktionelle flow, derfor går vi også udenom ad-blocking.

Vi benytter en pull-strategi der gør, at de brugere der kommer fra Strossles netværk, generelt har et højere time-spend på annoncørens landingpage, samt et større engagement, da brugeren allerede er i et consumption-mode og har tiden til at lade sig inspirere.

Se mere på Strossle Denmarks hjemmeside.

Stefan Ravnholt

Sponsor og Eventansvarlig