Ny sponsor – Bichel Vine

Vi har indgået en sponsoraftale med Bichel Vine, som vi er ret stolte af. Læsere af avisernes vinsektioner genkender sikkert navnet ”Bichel”. Bichel er et stærkt navn i gourmetverdenen, og deres vine rammer næsten altid anmeldernes Sweet Spot.

Udover bichel.dk har Bichel i hovedstadsregionen butikker på Frederiksberg og i Klampenborg – sidstnævnte i særdeleshed et besøg værd med sin beliggenhed til Øresund og masser af luft og inspiration. På Frederiksberg er Bichel’s bybutik hvor der kan tankes op under mere centrale betingelser. Du kan altid tage fat i Carsten Johnsen på carsten@bichel.dk eller her i klubben, hvor Carsten er medlem, hvis du har brug for tips om mad og vin.

Bichel er kendt for at afholde både vinskole og kurser med vid og ånd. Carsten har også lovet at lave noget spændende for os i Værløse Golfklub i løbet af året. Du kan kickstarte bekendtskabet ved at lave hole-in-one – for så kommer du til at nyde en flaske Vintage Champagne fra Bichel – som også har meldt sig på banen som hole-in-one sponsor, og kan man forestille sig en bedre måde at fejre sin store dag på end med en god flaske Champagne?

Vi er meget glade for denne aftale og håber I vil støtte vores sponsor. Kig i Bichels univers på bichel.dk eller besøg butikkerne.

Støt vores sponsorer – de støtter klubben

René Stisen

Klubkoordinator