Ny sponsor

Vi har indgået et sponsorsamarbejde med Nybolig Værløse, et 2-årigt sponsorat som sponsor på hul 5. Du møder dem på skiltet, når du runder hækken mellem hul 4 og 5. Som medlem af klubben får du også glæde af samarbejdet, som du kan se her:

“Hvis du vælger at sætte din bolig til salg gennem Nybolig Værløse får du som medlem af Værløse Golfklub 30% rabat på Nyboligs ydelser.

Hvad end du skal købe, leje eller sælge, så er Nybolig det sikre valg. Hos Nybolig Værløse møder du et dynamisk og erfarent team, hvor nøgleord som ærlighed, tillid, troværdighed og professionalisme er i højsædet. Du får et kompetent, engageret og passioneret team, der arbejder målrettet efter at skabe de bedste resultater for dig og din bolighandel. Du vil fra dag ét være i trygge hænder, og vi prioriterer et tæt og personligt samarbejde højt.”

Vi byder Nybolig Værløse velkommen i klubbens sponsorkreds.

Stefan Ravnholt

Sponsor- og eventansvarlig