Motionist-udvalget melder udsolgt til den første Simgolf tur

Den første omgang af indendørs simulator-golf (Simgolf) søndag den 25. november er fuldtegnet.

Næste omgang Simgolf er søndag den 16. december. Tilmeldingen foregår på GolfBox under Klubturneringer. Simgolf-arrangementerne bliver afholdt en gang om måneden frem til marts 2019. Så hvis du vil være sikker på at deltage, så tilmeld dig allerede nu. Synes du, det er vanskeligt at tilmelde sig, så kontakt Sekretariatet og få hjælp.

Det er rigtig godt, at vi har kunnet samle interesse om en aktivitet i vinterhalvåret, hvor vi kan holde både golf-svinget og de sociale relationer i gang. Og som du kan se af spiller-tilmeldingerne i GolfBox, så er det medlemmer med handicap fra 6 og op til 53. Der er plads til medlemmer med både højt og lavt handicap.

Vi sørger for at tage billeder til hjemmesiden, så I kan få et indtryk af arrangementet. Vi ses til Simgolf.

Michael Hauskou

Midlertidig formand Motionist-udvalget