Klubrabat på golfrejser til to Alicante destinationer

Der er endnu lidt tid til den danske udendørs golfsæson starter. Men vores faste samarbejdspartner Golfplaisir tilbyder en fordelagtig kickstart af sæsonen sydpå:

1. De tilbyder 1.500,- i rabat på udvalgte standard ugerejser til Spanien
  2. Alternativt 500,- i rabat på flyrejse – tur/retur Alicante, Malaga eller Faro!

Men da de netop nu kører kampagne på golfrejser til Alicante destinationerne La Sella og Villaitana og tilbyder 1.000,- i rabat, har klubmedlemmer mulighed for at få yderligere 1.500,- i rabat – hvilket vil sige en samlet rabat på 2.500,- for en uges golfrejse sydpå – det er et uhørt godt tilbud og det er først til mølle princippet der gælder!

Det kunne f.eks være til:

• Villiatana: første afgang ✈ 18. februar: 7.495,- (1 uge, ½ pension, 5 heldagsgreenfee, transfer og transport af golfbag med i prisen 👍)
  • La Sella: første afgang ✈ 4. marts: 8.495,- (1 uge, ½ pension (1 glas til maden), 5 heldagsgreenfee, 1 gratis adgange til spa-anlægget, transfer og transport af golfbag med i prisen 👍)

Rejserne bookes på Golf Plaisirs hjemmeside og du kan læse mere om de enkelte afgange og kampagnekoderne i det vedhæftede dokument.

Tyvstart sæsonen sydpå med et helt eksklusivt tilbud for klubmedlemmer.

På vegne af Golf Plaisir

Sekretariatet