Julemad så englene synger

Aut. klinisk diætist, cand. scient i klinisk ernæring, Ulla Bahne, arrangerer i samarbejde med caféen P’s Place og Motionistudvalget i Værløse Golfklub, en aften med et inspirerende foredrag om ”Julemad, så englene synger”, og der vil samtidigt være mulighed for at få en dejlig hjertevenlig middag i caféen.

Ulla vil give tips, tricks og konkrete råd til den traditionelle julemad i en mere hjertevenlig udgave.

Der skal faktisk kun ganske få ændringer til at gøre julemaden meget mere hjertevenlig, og man kan sagtens spise både and, gås, kalkun og flæskesteg juleaften af den grund.

Få samtidigt taget en body scan/kropsanalyse, der indeholder: Body age, BMI, fedtprocent og fedtmasse, muskelmasse, knogledensitet samt en personlig gennemgang af resultaterne.

Sæt kryds i kalenderen onsdag den 17. november

• Foredrag kl. 16.00 til 17.00 – pris kr. 50
  • Mulighed for bodyscan fra kl. 15.30 – 16.00 og fra kl. 17.00 – 18.00 i separat rum – pris kr. 150
  • Hjertevenlig menu, salat med hjemmerøget laks – pris kr. 129
  • Betaling for ovenstående sker på dagen.

Tilmelding til foredrag og bodyscan mail@vaerloese-golfklub.dk senest søndag den 14. november
Tilmelding til mad skelmosep@gmail.com senest søndag den 14. november

Foredraget gennemføres ved minimum 25 deltagere