Unikt tilbud – bliv klar til golf på en weekend – FULDTEGNET

Overvejer du om golf er noget for dig?

Eller, har du blot ventet på den rigtige lejlighed til at komme i gang med golf?

Så har vi, i Værløse Golfklub, et unikt engangstilbud til dig.

Covid-19 har udfordret normer og vaner, herunder de traditionelle Åbent hus arrangementer i danske golfklubber. Men er du golfinteresseret, skal du ikke snydes for muligheden for at blive introduceret til spillets mange glæder.

Vi har derfor skræddersyet et intensivt ”Bliv klar til golf på en weekend” forløb, hvor du i naturskønne omgivelser, og i hyggelige sociale rammer, kan blive introduceret til golf og endda opnå ”banetilladelse” til ”den rigtige 18 hullers bane”.

I vores tilbud opnår du også spilleret i tre måneder, og kan dermed få testet om din interesse er langtidsholdbar, uden at du forpligter dig til længerevarende medlemskab og dermed begrænser investeringen.

Vores tilbud er et weekend-forløb, der bringer dig igennem alt, der skal til for at blive ‘uddannet’ golfspiller. Du får

• Introduktion og træning med klubbens professionelle trænere
  • Regelundervisning og undervisningsmaterialer
  • 12 Værløse Golfklub logo-bolde
  • Frokost begge dage
  • Information om klubben og svar på alle praktiske spørgsmål
  • Lån af udstyr på dagen

Efterfølgende har du i tre måneder adgang til

• Spil på den store bane
  • Fri benyttelse af klubbens træningsfaciliteter
  • Mulighed for at deltage i gratis fællestræning med klubbens trænere
  • 3 individuelle træningslektioner
  • Deltagelse i Nygolfer-turneringer
  • Aktiviteter målrettet nye golfspillere
  • Leje af udstyr til en favorabel pris. Lejen får du godtgjort ved køb af udstyr i klubbens Proshop.

Weekendens program

Lørdag – 20. juni

Golftræner (Pro) Nicolaj Knak byder velkommen

Kl. 10.00-11.30 Træning med Pro-erne Thomas og Nicolaj
Kl. 11.30-12.30 Klubben byder på frokost. Begynderudvalget er klar med information og svar på spørgsmål
Kl. 12.30-14.00 Træning og spil på kort bane med Proerne Thomas og Nicolaj

Søndag – 21. juni

Kl. 09.00-11.00 Træning med Pro-erne Thomas og Nicolaj
Kl. 11.00-12.00 Online undervisning i golfreglerne og etikette på golfbanen
Kl. 12.00-13.00 Klubben byder på frokost og praktisk information om klub, GolfBox mv.
Kl. 13.00- (ca. 15.00) Spil 5 huller på den store bane inklusiv baneteori sammen med medlemmer af klubben

OBS! Begrænset antal pladser. Vi har kun plads til 16 deltagere. Weekenden gennemføres ved minimum 8 deltagere.

Pris: 2.000 kr for både weekend-forløb og efterfølgende tre måneders spilleret og brug af faciliteter i Værløse Golfklub.

Tilmeld dig herunder, og vi vender tilbage med yderligere information.