Flere mulige pindplaceringer på greens

Det opmærksomme klubmedlem har nok observeret, at der ikke længere hænger information om dagens pindplacering på udslagshuset ved 1. tee. Det tidligere pindplacerings system med fire ruder, hvor placeringen skulle holdes indenfor ruderne på alle huller, har givet greenkeeperne meget begrænsede muligheder for valg af placering på vores små, ondulerede greens.

Vi har i Baneudvalget besluttet at ophæve dette system, så greenkeeperne fremover kan vælge mere fleksible pindplaceringer.

Der vil gå lidt tid inden vi har nye scorekort klar, så der figurerer uaktuel information om pindplacering på bagsiden nogen tid endnu.

Vi kan i øvrigt anbefale jer at anvende app-en GLFR, hvor der ligger en digital baneguide for vores bane med afstandsmåling og pro-ens anbefaling til spil af hullerne.

På Baneudvalgets vegne

Henrik Sørensen