Finaleweekend 2021

Golfsæsonen går på hæld, og vi har i weekenden afholdt Klubmesterskaber i hulspil og finaler i de løbende turneringer, i dejligt sensommervejr og med god stemning.

Der var mange dygtige vindere i weekenden.

Årets klubmestre i hulspil blev fundet og vi siger tillykke til:

Gitte Alkestrup Olsen, vinder over Anne Kaae i finalen

Joachim Nordli, vinder over Thomas Lindhardt Hansen i finalen

Joachim Nordli har i år vundet “The Tripple”, en hel fantastisk flot præstation.

Vinderne i den løbende hulspilsturnering blev:

Damer: 1. Lise Jonasen og 2. Sonja Horsted

Herrer: 1. Per Samsøe Iversen, 2. Kim Lindberg og 3. Emil Vingaard Flindt Hansen

I den løbende parturnering var der tilmeldt 54 par, som over sæsonen har spillet mod hinanden i puljer inddelt efter handicap, for at nå til finalespillet i weekenden, hvor der både blev spillet om 1.-2. og 3.-4. pladsen.
Der var 5 rækker i alt (to herrerrækker og tre mixrækker).
Som tidligere år var præmiebordet overdådigt sponsoreret af Pondusvin, der også havde sponsoreret et glas vin til alle deltagere, som vi kunne nyde under præmieoverrækkelsen. Stor tak til Pondusvin.

En rigtig god weekend, der er ved at være en tradition – vi er glade for opbakningen i Turneringsudvalget.