Finaleweekend 2020

Golfsæsonen går på hæld, og vi har afholdt Klubmesterskaber i hulspil og finaler i de løbende turneringer i weekenden 19-20 september i flot sensommervejr og en god stemning. Forhåbentlig bliver dette en tradition nu, hvor det lykkedes at afvikle denne finaleweekend for andet år i træk.

Der var mange dygtige vindere i weekenden.

Årets klubmestre i hulspil blev fundet. Tina Hauberg Jensen vandt 2-1 over Stine Stenspil og Nikolaj Knak vandt ligeledes 2-1 over Joachim Nordli.

Den løbende parturnering blev også afsluttet med en finale og en match om 3. pladsen i de to rækker. Herudover var der på dagen en turnering for de par, der ikke nåede finalematcherne. Præmiebordet var sponsoreret af Pondus Vine og var overdådigt. Tak til Pondus vine. Vinderne blev:

A-rækken:

1. Charlotte Ekborg/Urs Kent
  2. Lars og Sanne Bech
  3. Gitti Andersen/Steen Møller
  4. Harry Hansen/Wagn Erik Nørregaard

B-Rækken:

1. Yvonne Hansen/Erik Stemann Larsen
  2. Pia Fly og Carsten Pedersen
  3. Flemming og Neel Holmgren
  4. Merete Haxager/Søren Topp Nielsen

I den løbende hulspils-turnering blev herrernes finalekampe afviklet og Steen Møller vinder finalen over Steffen Wad Jørgensen; mens Niels Jørgen Adamsen vinder over Claus Vinter i matchen om 3. pladsen. Damernes finaler bliver først spillet d. 30. september, hvilket også betyder, at de sekundære placeringer på Race to Værløse sponsoreret af Lindhardt Golf endnu ikke er afgjort. Der er fundet en suveræn vinder. Stillingen per. 21 september 2020 er:

1. Steen Møller 308 point
  2. Pia Fly Pedersen 163 point
  3. Carsten Pedersen 133 point
  4. Niels Jørgen Adamsen 108,5 point
  5. Sanne Bech 106 point
  6. Sonja Horsted 103 point

Se mere her: Race to Værløse

Husk at vi spiller afslutningsturnering 4 oktober 2020 og med de nyeste Corona restriktioner bliver det med løbende start. Tilmeld dig her: Afslutningsturnering sponsoreret af Danbørs.

Turneringsudvalget

Sonja Horsted