Endelig blev det forår – til Forårsturneringen

Søndag i St. Bededagsferien afholdte vi sæsonens anden klubturnering i perfekt golfvejr, vindstille og med varme i luften. Det gav resultat på leaderboardet.

A-rækken blev vundet af Tanja Bøg i 42 point, og B-rækken af Søren Olsen i 40 point! Samlet skulle man helt op over 35 point for at komme i top 10.

Tillykke til de dygtige.

Turneringen var sponsoreret af Pondus Vin, v/Christian Kjeldbjerg, som bød på smagsprøver, da spillerne kom ind. Præmierne, som også var sponsoreret af Pondus Vin, bestod af flotte, flotte vingaver.

Giv Christian et kald på telefon nr. 2081 5021, hvis du er interesseret i se hans udbud af vin og chokoladetrøfler.

Næste klubturnering er Pinseturneringen den 5. juni. Der er åben for tilmelding i GolfBox.

Turneringsudvalget