Paragolfen kommer på besøg

Vinderne i 2021. A-række: Casper Holst Christensen (Frederikssund GK). Vinder B-række: Annelene Zobbe (Helsingør GC).

På lørdag den 16. juli stiller vi bane og faciliteter til rådighed for vores Paragolf-spillere. Det sker i forbindelse med afvikling af den 4. match i rækken af de i alt 6 matcher, som Pensionsselskabets Paragolf Tour 2022 (PPT 2022) udgør. Turneringen afvikles med 2 turneringer i Jylland, 2 turneringer på Fyn og 2 på Sjælland.

I den forbindelse udtaler Dansk Golf Unions paragolfkonsulent Jesper Hviid:

” Dansk Golf Union (DGU) sætter stor pris på golfklubbernes engagement og deres støtte med henblik på at få etableret og afviklet denne turneringsrække for handicappede golfspillere. PPT 2022 afvikles med økonomisk støtte fra Pensionsselskabet, og det er et tiltag, som giver plads til både eliten og bredden indenfor paragolf. Der spilles i 2 rækker – en for eliten, som spiller slagspil og én for spillere med handicap 18,5 og højere. De spillere, som har ambitioner om at komme i præmierækken, skal gennemføre minimum 4 af de seks turneringer.

Mange tak til Anne-Lise, Bente, Susan og Peter, som stiller op og hjælper med afvikling af turneringen på lørdag.

Sekretariatet/Pia