Fysisk udendørstræning – starter i oktober

Når sæsonen om en måneds tid nærmer sig sin afslutning, og den værste golffeber har lagt sig, kan du følge op på din grundform med fysisk udendørstræning, som Værløse Golfklub gennemfører i samarbejde med vores sponsor Fysioclub

Fysisk udendørstræning, som startede op sidste vinter og henvender sig til golfspillere i alle aldre, styrker din bevægelighed, forbedrer din balance og kropsfornemmelse og holder dig skarp til golfsæson 2018. Samtidig forebygger du skader og kommer i bedre form.

Træningen finder sted onsdage 17-18 og lørdage 9-10 og foregår på gårdspladsen. Det er planen, at træningen fortsætter helt frem til foråret 2018. Pris pr. måned er kr. 150,-, og du kan tilmelde dig onsdag eller lørdag eller begge dele. Tilmelding og betaling foregår på Golfbox, og træningen gennemføres ved minimum 10 tilmeldte pr. ugedag.

Grib chancen for at komme i god form og ha’ det sjovt samtidig.

OBS! OBS! Fysioclub inviterer til foredrag i Værløse Golfklub den 2. oktober, hvor du kan høre mere om, hvordan fysiske begrænsninger kan forhindre et godt golfsving. Se her

Sekretariatet / Tine