Turferne

Velkommen til Turferne!

Hvis du er mandligt medlem af Værløse Golfklub, er fyldt 55 år, og har banetilladelse, samt har lyst til at spille hyggelig og udfordrende golf sammen med ligesindede, så er du meget velkommen hos Turferne.

Vi mødes hver torsdag morgen i sæsonen. Mødetid kl. 07:15.

Vi sætter hold ved lodtrækning, så alle medlemmer kommer til at spille med hinanden.
Efter lodtrækning fordeles vi i 3- eller 4-bolde og sendes ud på banen til gunstart.

Efter spil mødes vi til frokost og socialt samvær.

I løbet af sæsonen har vi forskellige spilleformer, interne turneringer, spil på fremmed bane, fællesspil med vores kvindelige modstykke “Morgenfruerne” samt en sommertur med overnatning og 2 spilledage.

Alt med masser af præmier i form af lækre vine fra Turfernes sponsor Pondus Vin v/ Christian Kjeldbjerg.

Medlemskab koster kr. 300,00 pr år.

Du kan få nærmere oplysninger ved at klikke ind på Turfer turneringsplan 2024 (15-2-24).

Du er også altid velkommen til at kontakte et medlem af Bestyrelsen

Ønsker du at blive medlem hos Turferne, så klik ind på Indmeldelse

Turfer-bestyrelsen