Thomas Lindhardt Hansen

Headpro Thomas Lindhardt Hansen

Mobil tlf 2464 5218
lindhardtgolf14@gmail.com

Thomas har siden 2015 været HeadPro i Værløse Golfklub. Thomas var fra 2010-2015 Pro-assistent i Værløse Golfklub under tidligere EuropaTour træner Lars Nysøe.

Thomas har taget sin PGA træneruddannelse i Korsør Golfklub fra 2007-2009, hvor han underviste medlemmer på alle niveauer og trænede junior og elite. Thomas indgik i elitesamarbejdet Golfteam Storebælt med Steen Tinning som sportsdirektør. Derudover har han undervist på Idrætsskolerne i Oure i 2006-2007 under Thomas Kiel Larsson, som i dag er herrelandstræner og underviser flere EuropaTour spillere. Thomas har således mere end 10 års undervisningserfaring.

Thomas’ træningsfilosofi er, at undervisningen skal tilpasses den enkelte og indlæringsmetoden skal variere fra person til person – nogle er visuelle, andre auditive og igen andre kinæstetiske. Derfor skiftes mellem forskellige indlæringsformer for at sikre en grundig forståelse af de svingtekniske ændringer, der forsøges forbedret. Thomas sikrer i sin undervisning at give få rettelser ad gangen, således at ændringerne bedre implementeres, før der lægges nye niveauer ovenpå.

Thomas holder sig opdateret via PGA-kurser samt andre relevante kurser, både svingtekniske og undervisningsorienterede.

Thomas underviser klubbens medlemmer på alle niveauer. Han underviser også junior- og eliteholdene, hvor der arbejdes intensivt med talentudvikling i alle spillets aspekter såsom mental træning, course management, målsætningsarbejde, træningsdagbøger, kost etc.

Du kan booke træning direkte i Thomas’ kalender i GolfBox i menuen under Lektioner.

Han glæder sig til at undervise dig.