Stort ryk in både kl. 10 og kl 13 på Golfens Dag

Efter formiddagens briefing stod vi klar på gårdspladsen lidt før kl 10. Bestyrelse, 30 frivillige og ansatte ventede spændt på hvor mange, der havde fundet vej forbi Værløse Golfklub. Bannere, flyers, annoncer på tryk og på Facebook, medlemsinvitationer – vi havde haft mange tiltag i gang.

Vores 2 mand på P-pladsen fik travlt. Der var i forvejen mange ‘almindelige’ medlemmer og greenfeegæster, der havde checket ind og teet ud. Så græsset i forlængelse af P-pladsen blev hurtigt fyldt op. Og klokken 10 var der fyldt godt op på gårdspladsen af både små og store potentielle, nye golfspillere. Bestyrelsen bød velkommen, præsenterede klub, faciliteter, trænere og ansatte og inddelte gæsterne i hold med hver 5-6 klubværter, som fulgte dem rundt til aktiviteterne på puttinggreen, range, indspilsgreen og shortgame, hvor vores trænere og elitespillere stod for instruktion inden gæsterne selv fik lov at mødes med den lille, hvide bold.

De yngste tog vores egne juniorer og Martin Godske sig af med særlige aktiviteter på puttinggreen ved range og snackgolf på shortgamebanen.

I caféen var der sandwich, vand og popcorn til alle.

Kl 13 gentog det hele sig, og klubværterne blev suppleret op med flere frivillige medlemmer. Vi blev overvældet af et stort set ligeså stort ryk in igen til eftermiddagens aktiviteter.

Billederne her fortæller alt om aktivitetsniveauet på anlægget på Golfens Dag

Dagen har allerede givet tilgang af både nye golfspillere og nye medlemmer, der kommer fra andre klubber, og vi forventer yderligere tilgang de kommende uger, da 35 gæster har givet tilsagn om, at de ønsker mere information om aktiviteter og medlemskab.

Mange tak til alle vores frivillige, som har hjulpet til både før og under afviklingen af Golfens Dag. I er super gode repræsentanter for klubben. Og mange tak til Per Ødemark fra PANTOM, som igen leverede maskine og popcorn, som er populært både hos børn og voksne.

Sekretariatet/Pia