Sikken fest vi har haft nu i nat…

Jubilæumsugen er vel overstået. Her er lidt highlights og billeder fra en fantastisk uge, hvor solen skinnede fra en skyfri himmel alle dage.

• Vi gennemførte 9 små og store turneringer med næsten 600 deltagere, heraf 6 åbne turneringer.
  • Ugen blev skudt i gang af tidligere formænd for klubben.
  • Daglige pitstop på greenkeepergården, hvor der var forkælelse i form af pølser, chokolade, bær, champagne og Beat the greenkeeper.
  • Thorsten fra Fysioclub stillede op og stod for opvarmningen til turneringerne
  • Royal Unibrew stillede mobilbar til rådighed for happy hour flere af dagene
  • Johnny Walker baren blev godt besøgt
  • Sponsordagen blev afsluttet med en meget lækker fiske- og skaldyrsbuffet i Golfcaféen.
  • Hole in One præmien sponsoreret af Wilson Staff blev udløst på den sidste dag af Henrik Svane, som flot donerede fadøl til festdeltagerne.
  • Vi fik plads til alle 170 tilmeldte til et brag af en fest om lørdagen.
  • John Wichmann og søns radioindslag var spot on (se herunder).
  • Kreativiteten i klubber-i-klubben så vi udfoldet på morsomste vis i festunderholdningen.
  • Borgmester Ole Bondo Christensen deltog i festen og afslørede på morsom vis sin manglende viden om golf.
  • Kevin Chen styrede begivenhederne i løbet af festaftenen som en anden rutineret toastmaster.
  • En dejlig hilsen fra Thorbjørn til klubben og medlemmerne.
  • Golfcaféen leverede en dejlig festmenu, og der var travlhed ved baren – både inde og ude.
  • Jubilæumslotteriet gav et overskud på tæt ved 10 tkr, som skal gå til hjælp til nye havemøbler på terrassen. Vinderne af drivingrange-konkurrence og shortgame challenge er fundet.
  • Krolf banen er taget i brug på Shortgame banen
  • 25 sponsorer havde bidraget til de bugnende præmieborde i løbet af ugen – mange tak

Billeder og videos fra jubilæumsugen

Hør eller genhør John Wichmanns formidable indslag fra Værløse Nærradio:

Mange tak til alle, der har bidraget til og lagt en arbejdsindsats op til og i løbet af ugen.

Vi arbejdede hårdt for at få alt til at lykkes – DET GJORDE DET