Sekretariatet

Pia Fly Pedersen
Klubsekretær og bogholder
4447 2124
Send en mail

Værløse Golfklub
Christianshøjvej 22
3500 Værløse

Telefon:  4447 2124
Turneringstelefon:  2898 7647

mail@vaerloese-golfklub.dk

CVR.nr. 17 61 37 82
Bank: Jyske Bank, reg.nr. 5030 kt.nr. 0001258062
IBAN-nummer: DK9050300001258062
BIC-kode/SWIFT-adresse: JYBADKKK

MobilePay: 2898 7649

Sekretariatets åbningstider

OBS: Sekretariatet er ferielukket fra 20. – 29. oktober 2017 begge dage inklusive.

Kontakt Proshoppen på 4447 2124 (tryk 2) hvis du har brug for hjælp til bookning af teetider mv.

Andre spørgsmål kan du sende til mail@vaerloese-golfklub.dk, som bliver besvaret hurtigst muligt efter ferien.

April 
Mandag 10.00-15.00
Tirsdag 10.00-17.00
Onsdag 10.00-15.00
Torsdag 10.00-17.00
Fredag 10.00-15.00
Maj-September
Mandag 10.00-15.00
Tirsdag 10.00-18.00
Onsdag 10.00-15.00
Torsdag 10.00-18.00
Fredag 10.00-15.00
Oktober-Marts 
Mandag 10.00-15.00
Tirsdag 10.00-15.00
Onsdag 10.00-15.00
Torsdag 10.00-15.00
Fredag 10.00-15.00

Lørdag, søndag samt helligdage: Lukket

Udenfor åbningstiden kan du nå os på

mail@vaerloese-golfklub.dk. 

Er der noget, du har brug for at afhente uden for vores åbningstid, kan vi aftale afhentning i Proshoppens åbningstid.

Sekretariatets funktioner

Sekretariatet er Værløse Golfklubs administrations- og koordinationsfunktion og løser mange forskelligartede opgaver. Her er et udpluk:

  • Kundeservice overfor gæster og medlemmer ved fremmøde, på email og telefon
  • Medlemsadministration og -hvervning samt modtagelse af nye medlemmer
  • Bagskabsadministration
  • Daglig økonomifunktion herunder bogføring, kreditorbetalinger, kontingentopkrævning, lønudbetaling, arbejds-/ferieregnskab, tilskudsansøgninger og momsregnskab
  • Greenfee-regnskab
  • Årsregnskab og budget
  • Månedlige ledelsesrapporter på økonomi og drift
  • Ad hoc rapporter til bestyrelse og udvalg
  • Personale/HR-funktion
  • Forberedelse af 10/12 årlige bestyrelsesmøder/forretningsudvalgsmøder
  • Sponsorhvervning/sponsoraktiviteter
  • Udsendelse af nyhedsbreve
  • Opdatering af hjemmeside og Facebook
  • Udvalgsdeltagelse og effektuering af beslutninger
  • Projektarbejde, f.eks. implementering af ny hjemmeside, nyt økonomisystem, ny restauratør.

Du er altid velkommen i Sekretariatet med spørgsmål om stort og småt.