Sæsonen er skudt i gang!

Søndag fandt 76 medlemmer frem i tågen og teede ud kl 9.30 i årets åbningsturnering. Flere medlemmer, heriblandt formanden ?, var stødt på, at EGA-handicap status er et krav for deltagelse i klubturneringer.

Vi skal hermed opfordre alle til at indberette så mange scorekort som muligt i løbet af sæsonen. Det giver det mest retvisende billede af vores (golf) handicaps. Husk at markere EDS i GolfBox, når du indberetter.

Tilbage til søndagens turnering. Ingen vind for første gang i lange tider, dog heller ingen sol, men alt i alt gode vejrmæssige vilkår. Og banen og ikke mindst greens stod fantastisk for årstiden. Vi kom rundt på under 4 ½ time, hvilket høstede ros fra Turneringsledelsen, der som altid havde styr på alting.

Frokostbuffet i Golfcaféen efterfølgende tilfredsstillede de sultne maver, og modeopvisningen fra Proshoppen med kendte modeller fristede forhåbentlig pengepungen.

Tillykke til de dygtige på dagen:

Dame-rækken:

1. Ying Chen – 30 pt
  2. Margrethe Petersen – 30 pt
  3. Hanne Saugmann – 29 pt

Herre A-rækken:

1. Steen møller – 36 pt
  2. Carsten Møgelgaard – 36 pt
  3. Kasper Rahbæk Hansen – 35 pt

Herre B-rækken:

1. Peer Hoffmann – 38 pt
  2. Mogens Rübner – 33 pt
  3. Michael Espersen – 33 pt

Herre C-rækken:

1. Harry Hansen – 34 pt
  2. Claus Winther – 29 pt
  3. Christian Christensen 29 pt

CBA var -2, så dem med 35+ point bliver reguleret ned, alle øvrige reguleres ikke. Du kan finde hele resultatlisten i GolfBox.

Og tættest på flaget kom:

• Jimmy Meggele på hul 4
  • Christian Christensen på hul 9
  • Anders Skovshoved på hul 12
  • Michael Espersen på hul 15

Tak til turneringsledelsen – “they did it again”. Og tak til sponsor – OBH Nordica – Tefal.

Sekretariatet/Pia