Ny sponsor: GolfPlaisir

Vi har indgået en aftale med rejseselskabet GolfPlaisir, som kommer både dig og klubben til gode.

Herunder er 2 aktuelle rejsetilbud.

Book din rejse i GolfPlaisirs webshop og spar penge

Frem til den 24. oktober får du kr. 300 i rabat per person, hvis du booker din golfrejse online. Kampagnen gælder alle ugerejser, som kan bookes online i webshoppen.

Spar 1.000 kr og få All Inclusive på Lanzarote og dansk golfvært

Til november starter rejserne til det skønne All Inclusive hotel, Sentido Aequora Suites, på Lanzarote. I år er der for første gang en dansk golfvært på plads i Spanien, og det fejrer GolfPlaisir med 1.000 i rabat per person på alle nye bookinger med afrejse frem til januar 2020.

For hver rejse et Værløse Golfklub medlem booker hos GolfPlaisir modtager klubben 175 kr. Husk at oplyse dit medlemsnummer (DGU-nummer) ved bookning hos GolfPlaisir.

Sekretariatet/René