Nicolaj Knak Ostersen

Protræner Nicolaj Knak Ostersen

lindhardtgolf14@gmail.com

Jeg er 29 år gammel, og kommer fra Skjern i Vestjylland. Jeg flyttede til København i 2018 med min kæreste Pernille, som efter at have færdiggjort sin bachelor i Sociologi, begyndte på sin kandidat i teknoantropologi på Aalborg Universitet i København. Pernille har efter endt uddannelse fået job i Fødevarestyrelsen.
I marts 2021 blev Pernille og jeg forældre til Freja.

Jeg har være golftræner i Værløse Golfklub de sidste 4 år, og før det ydereligere 5 år. De første 2 år foregik i henholdsvis Kolding Golf Club hos Kenneth Hansen, i Herning Golfklub hos Jacob Nordestgaard og de sidste 3 år har været hos Kristoffer Moesgaard i Trehøje Golfklub. På grund af de 3 forskellige arbejdspladser føler jeg at jeg har fået en bred viden omkring forskellige tilgange til den enkelte elev. Jeg har alt min tid som golftræner undervist alle typer af medlemmer, golfspillere i alle aldre og på alle niveauer og finder en glæde ved at hjælpe alle med at forbedre sig.

Min trænerfilosofi er at tilpasse min undervisning til den enkelte elev. Dog gør jeg rigtig meget ud af at de eventuelle rettelser skal være letforståelige og at man efter hver lektion går fra mig med en øvelse til selvtræning.

Jeg har gennem de sidste 9 år været på mange kurser for at videreuddanne mig selv, både golfteknisk og pædagogisk.

Jeg er meget glad for at være i Værløse Golfklub og samarbejdet med Thomas og Lene, jeg glæder mig til endnu en sæson.

Nicolaj Knak Ostersen