Månedens sponsor

Som månedens sponsor har du mulighed for at blive ekstraordinært eksponeret overfor medlemmer og gæster i en periode/sæson, hvor det er særlig relevant for dig som sponsor.

Vi kontakter dig for at planlægge, hvilken måned på året, der skal ekstra fokus på netop din virksomhed. Det kan f.eks. være i form af:

• Aktuelt særligt tilbud til medlemmerne, der opfordrer dem til at støtte/besøge sponsor
  • Opslag på hjemmeside, FaceBook
  • Indlæg i nyhedsbrev til medlemmerne
  • Sponsors egen stand og/eller egne aktiviteter for medlemmerne i gården/Spisehuset
  • Aktiviteter i forbindelse med en klubturnering
  • En måneds ”Birdiehul”, byd på en flaske vin e.lign. til dem, der laver birdie på hullet
  • Særlige aktiviteter overfor klubbens juniorer og forældre eller en anden udvalgt gruppe af medlemmer

Som sagt kontakter vi dig inden sæsonstart for at høre, hvilken periode du ønsker, at vi i Værløse Golfklub sætter ekstra fokus på din virksomhed. Men har du allerede nu et ønske om en aktuel periode og aktiviteter, du gerne vil have vi planlægger, så beder vi dig kontakte os på 4447 2124 eller mail@vaerloese-golfklub.dk.