Ledig stilling i Værløse Golfklub

Golf passioneret
med kommercielle ambitioner?

Brænder du for golfsporten, og har du evnerne til at tiltrække medlemmer og sponsorer – samt ikke mindst til at fastholde dem, hører vi meget gerne fra dig.

Værløse Golfklub søger en Klubkoordinator til en deltidsstilling. Du vil indgå i det daglige arbejde i sekretariatet – og selvstændigt have ansvar for den kommercielle koordinering; herunder rekruttering af medlemmer og sponsorer samt fastholdelse af disse.

Dine primære opgaver er følgende:

• Deltagelse i daglige medlemsserviceopgaver i golfsæsonen
  • Ansvarlig for greenfeegæster, forhåndsbookninger og Company Days
  • Ansvarlig for medlemsrekruttering, integration og fastholdelse
  • Ansvarlig for sponsorer – nytegning, fornyelse og pleje
  • Klubbens kontaktperson til myndigheder og politiske organer
  • Sportslig koordinering og support til nogle af klubbens udvalg bestående af frivillige
  • Opsøgende i forhold til nye sponsormidler – primært uden for golfsæsonen

Din personlighed betyder alt

Du har dyb indsigt i golfsporten og ved, hvordan man servicerer medlemmer, kunder og sponsorer. Du tænker i løsninger og er vant til at arbejde med events.

Du kan uden tøven svare ja til, at du har følgende kompetencer

• Drive og godt humør
  • Ekstrovert, kunde- og serviceminded
  • Fleksibel og samarbejdsorienteret
  • Eksekverende
  • Forhandlingsvant

Hvis du vil vide mere, er du velkommen til at kontakte klubbens formand Kim Christensen på 31 31 43 52. Hvis du vil søge stillingen kan du sende ansøgning samt CV til mail@vaerloese-golfklub.dk senest den 19. februar.

Værløse Golfklub arbejder aktivt for at være en attraktiv arbejdsplads for ansatte og frivillige med fokus på trivsel, udvikling og optimale arbejdsbetingelser. Ansvar og selvstændig beslutningskompetence prioriteres højt.

Stillingsannonce: Klubkoordinator til Værløse Golfklub