Kom og se pinsesolen danse – på golfbanen!

TO GENERATIONS- & PARTURNERING – to i en!

2. Pinsedag, 10. juni, holder vi Pinseturnering for både 2 generationer og par, hvor den ene kan være en gæst, gunstart kl. 9:00.

DELTAGELSE – 2 GENERATIONER: To generationer i familie/”papfamilie”. Den ene kan være gæst. En Værløse-junior kan parres med en kammerats forældre (der kan være en junior med ikke-spillende forældre og to spillende forældre med kun en spillende junior).

DELTAGELSE – PARTURNERING: (Vi taler ikke om ‘officielle par’, blot 2 personer, der gerne vil spille sammen, d/d, h/h, d/h). Den ene kan være gæst. Du kan tilmelde dig som enkeltperson. Turneringsledelsen vil sætte dig sammen med en anden enkeltperson.

TILMELDING: ​I GolfBox.

HANDICAP: Max. 48.

TURNERINGSFEE inkl. morgenmad: Kr. 130 pr. deltager. VGK F-medlemskab betaler forøget turneringsfee i alt kr. 280 (inkl. greenfee).

Juniorgæstespillere betaler forøget turneringsfee i alt kr. 205 (incl. greenfee). Gæstespillere betaler forøget turneringsfee i alt kr. 330 (incl. greenfee). Gæstespillere med F-medlemskab betaler forøget turneringsfee kr. 380 (incl. greenfee). Gæstespillere tilmeldt 4-kløverordningen betaler kr. 130.

CAFE: Cafeen tilbyder frokostbuffet til kr. 130 pr. person. Bestilles og betales ved tilmelding.

PRÆMIERÆKKE: To generationsturneringen spiller i én række, og parturneringen spiller i én række. Begge rækker spiller 18 huller foursome/stableford.

TEESTED: Damer 49, herrer 58.

Turneringen tæller til Race to Værløse.

Med Golf-hilsen turneringsudvalget