Klubmesterskaber i hulspil

Turneringen afholdes i Værløse Golfklub med indledende runder fra den 20. August 2018 og Semi og Finaledag den 22.september 2018.

Spilletidspunkt for de indledende runder, ottendedels og kvartfinale, aftales spillerne imellem og skal gennemføres senest 5. september  og 18.  September respektive.

​Det vil fremgå af GolfBox hvem man skal spille imod. Der vil stå en dato og et tidspunkt for matchens afvikling; men denne er fiktiv i ottendels og kvartfinale. I aftaler selv indbyrdes, hvornår I spiller. Turneringsledelse (Sonja) er behjælpelig med at blokere tider.

Resultatet af ottendedels og kvartfinalerne meddeles til Sonja Horsted på sonja.horsted@gmail.com eller per SMS på 22 40 62 30 umiddelbart efter afslutning af matchen.

Turneringsform: hulspil – scratch. Der spilles fra tee 63 (herrer) og tee 52 (damer).

Turneringen er en lukket turnering for medlemmer  af Værløse Golfklub. Deltagere skal have hjemmeklub i Værløse.

Begrænsning: 16 herrer og 8 damer kan deltage. EGA handicap er påkrævet. Ved overtegning udgår højeste handicap.

Sidste tilmelding 10. August 2018 kl. 12 i GolfBox.

Der skal være mindst 8 deltagere i herrerækken og 4 deltagere i damerækken.

Der seedes efter handicap.

Caddie: Tilladt caddie anmeldes til turneringsledelsen senest 30 min. før start.

På finaledagen skal alle spillere møde ved starterhus senest 5 min. før starttid.

Der vil være mulighed for telefonisk kontakt til en dommer for afhjælpning af regel spørgsmål under alle runder. Kontakt detaljer oplyses senere.

Præmieoverrækkelse lørdag d.22.september efter finalerne.

Turneringsledelse: Anne-Lise Hansen, Sonja Horsted og Thomas Lindhardt