Ny til golf – junior

Lær at spille golf og få nye venner i Værløse Golfklub

I Værløse Golfklub er vi stolte af vores mange juniorspillere (børn og unge under 19 år). Med vores gode træningsfaciliteter og sociale arrangementer i løbet af året gør vi vores bedste for at give unge spillere de bedst mulige vilkår for at lære golfspillet at kende og få nye venner.

Golf skal være sjovt og lærerigt på samme tid. Som juniorspiller kan du se frem til følgende aktiviteter i løbet af året:

• Fredagsspil
  • Løbende turnering med andre juniorspillere
  • Fællestræning
  • Fællesspisning
  • Shortgame konkurrencedag
  • Sommercamp, hvor vi i en weekend slår telte op i klubben og spiller golf, både med hinanden og mod de voksne i en Ryder Cup
  • Udflugter til turneringer. Vi har bl.a. været til Made in Denmark og Nordea Masters
  • Halloween golf. Vi spiller i mørke!
  • Minigolfturnering
  • Turneringer på andre baner i nærområdet
  • Hyggeture inklusiv golf på andre baner

Du er velkommen til at kigge fordi, prøve at træne med og se, om golf er noget for dig. Du kan låne udstyr af klubben til at starte med.

Kontakt vores Juniorudvalgsformand for mere information, pris på introduktionstilbud og datoer for fællestræning.

Du kan også finde mere information om vores tilbud til juniorer i vores junior velkomstfolder.

Gør som Thorbjørn Olesen og start tidligt.

Vi glæder os til at se dig.