Jubilæumsugen 24. – 30. juni

I jubilæumsugen – uge 26 – skal vi fejre klubbens 25 års jubilæum med sjove aktiviteter, turneringer og fest. Om mandagen bliver der sat et stort telt op i gården. Teltet kan bruges hele ugen, og det er her selve jubilæumsfesten om lørdagen bliver holdt.

Her er en oversigt over ugens turneringer og fest

(med link til tilmelding i GolfBox)

Download programmet for hele ugen med flere detaljer

Ugedag Dato Aktivitet/tilmelding Åben for
Søndag 24.6 Jubilæumsåbningsturnering Fuldtegnet
Mandag 25.6 Morgenfruernes jubilæumsturnering Alle damer 50+
Mandag 25.6 Blå jubilæumsmandag VGK medl.
Tirsdag 26.6 Turfernes jubilæumsturnering Alle mænd 55+
Onsdag 27.6 Herreklubbens åbne jubilæumsturnering Alle herrer
Torsdag 28.6 Åben damejubilæumsdag Alle damer
Fredag 29.6 Jubilæumssponsortræf VGK sponsorer
Fredag 29.6 Jubilæums spil med en ven VGK medl m/gæster
Lørdag 30.6 Jubilæumsfestturnering VGK medl
Lørdag 30.6 JUBILÆUMSFEST Fuldtegnet

Mange TAK til alle vores sponsorer, der bidrager med flotte præmier i jubilæumsugen

Her er en oversigt over øvrige aktiviteter i jubilæumsugen 24.-30. juni:

Vi håber at se alle i klubben i uge 26. Ud over turneringer, er der mange andre aktiviteter og tilbud hver dag, som er et besøg værd.

Søndag Mandag Tirsdag Onsdag Torsdag Fredag Lørdag

Pitstop på greenkeepergården

Royal Beer happy hour kl 17-18 & 20-21

Kagebord fra kl 15

Happy hour kl 17-18 og WM fodbold

Jubilæumsgrillmenu

Trackman-opmåling/Gap-fitting

Jubilæumsgrillmenu

Morgenbuffet kl 8.30

Pantom Popcorn aktivitet

Fredagsbar

Fredags skaldyr/fiskemenu i Caféen

Morgenbuffet fra kl 7.30

Jubilæumsfest

Praktisk information og andre aktiviteter

Telt

Mandag bliver der sat et stort telt op i gården, som kan bruges hele ugen, og det er her selve festen om lørdagen bliver holdt. Tilmelding til festen ligger i GolfBox.

Baneservice

Kører på banen hele ugen, og byder på gratis kaffe og bolcher.

Jubilæumslotteri

I tiden op til jubilæumsugen og i selve jubilæumsugen kan du købe lodder i vores jubilæumslotteri med lodtrækning om flotte præmier. Overskuddet går til bidrag til indkøb af nye havemøbler til terrassen ud mod hul 18.

Hvor mange bolde er der i tønderne?

I jubilæumsugen kan du sigte efter og forsøge at ramme to tønder, der er opsat på driving range. Kom med dit gæt på hvor mange bolde, der er i tønderne ved ugens afslutning. Der er præmier til de gæt, der kommer tættest på.

Shortgame Challenge

I hele jubilæumsugen kan du deltage i VGK´s interne Shortgame mesterskab. Vi har scorekort i klubben, og opdaterer leaderboard hver dag. Kåring af klubbens Shortgame mester og præmieoverrækkelse finder sted under jubilæumsfesten.

Trackman-opmåling/Gap-fitting

Onsdag kan du komme og få målt dine længder med Trackman, så du fremover ved præcist, hvor lang du slår med hvert enkelt jern/kølle. Jubilæumspris 250 kr (normalpris 500 kr). Bestil tid i Proshoppen. Varighed ½ time.

Hole in one og tættest flaget i 2. slaget

Hele ugen er der en flot præmie til den dygtige, der først laver hole in one på et af par 3 hullerne, og vi kårer den, der kommer tættest på flaget i 2. slaget på hul 17 om lørdagen. Præmierne er sponsoreret af Wilson Staff og Lindhardt Golf.

Jubilæumstilbud i Proshoppen

Hold øje med vores jubilæumstilbud på Facebook eller i butikken. Meld dig ind i Lindhardt Golf facebook-gruppen, så modtager du alle tilbud og eventinvitationer herunder alle jubilæumstilbud.

Krolf

Krolf er en mellemting mellem golf og kroket. Halvt kroket, halvt golf, helt sjovt! Her i foråret får vi etableret en Krolf-bane på vores anlæg, og håber at nogle medlemmer har lyst til at være med til at stifte denne ”Klub-i-klubben”. I jubilæumsugen vil der blive mulighed for at prøve denne gensplejsning mellem golf og kroket.

TAK til alle vores frivillige, der har bidraget til forberedelserne til jubilæumsugens aktiviteter, turneringer og fest. Uden jeres indsats kunne det ikke gennemføres.