Invitation til informationsmøde om de nye golfregler

Regel- og Dommerudvalget inviterer klubbens medlemmer til informationsmøde om de nye golfregler, som træder i kraft i 2019. Gennemgangen har fokus på ændringer i forhold til de nuværende regler, og er derfor ikke en generel regelgennemgang.

Selve undervisningen forventes at tage i alt cirka 2 timer, samt plads til spørgsmål. Der er planlagt følgende aftener (samme indhold):

Onsdag, den 16. januar, kl 19-22 – fuldtegnet

Tirsdag, den 5. februar, kl 19-22 – fuldtegnet

Onsdag, den 27. februar, kl 19-22 – fuldtegnet

Onsdag, den 6. marts, kl 19-22 – fuldtegnet

Tirsdag, den 26. marts, kl 19-22 – ekstra dato

Møderne foregår i Golfcaféen. Tilmelding via GolfBox. Max 60 deltagere (først til mølle). Ved overtegning er der venteliste, og vi planlægger flere datoer, hvis der bliver behov for det.

På informationsmøderne vil der være mulighed for at købe spillerudgaven af de nye regler og den nye lommeguide.

Der findes mange muligheder for på forskellige medier at smugtræne i de nye regler.

Golfcaféen har følgende på menuen til 85 kr kl 18:

16. januar: Gullasch med grov kartoffelmos

5. februar:  Forloren hare med kartofler og sovs

27. februar: Frikadeller med stuvet hvidkål, kartofler og asier

6. marts: Braseret oksespidsbryst m/kartofter og peberodssovs

26. marts: Tarteletter med høns i asparges

Der er mulighed for tilmelding til spisning samtidig med tilmelding til regelaftenen i GolfBox.

Vel mødt!

Regel- og Dommerudvalget

Værløse Golfklub

Den nye regelbog kan også hentes som app:

App Store (iPhone/iPad) – klik her.
Google Play (Android) – klik her.