Introduktionstilbud til nye medlemmer

Der er rigtigt mange gode grunde til at spille golf, og der er rigtigt mange gode grunde til at gøre det netop i Værløse Golfklub.

Golf er for alle, og kan spilles af alle på tværs af alder, køn og erfaring med spillet. Golf kan dyrkes sammen af hele familien, når I har lyst. Golf er god motion, afstressende og giver skønne naturoplevelser. Golf kan spilles med alle overalt i verden på spændende rejsemål.

I Værløse Golfklub prioriterer vi det gode klubliv, den sportslige oplevelse og en bane i høj kvalitet.

Hvis du kunne tænke dig at blive en del af vores fællesskab, har vi attraktive introduktionstilbud til både nye medlemmer, nye golfspillere, børn og unge. Og et fordelagtigt familie medlemskab.

Hvis du er ny i golf, har vi et velfungerende, gennem afprøvet bliv golfklar program, som gør dig til “uddannet” golfspiller.

Bliv medlem