Greenfee

Værløse Golfklubs greenfeepriser er afhængig af sæson og tidspunkt på dagen. Greenpriserne herunder viser prisintervallet. Den aktuelle pris på dag og tidspunkt kan du se i GolfBox´s tidsbestillingsvindue.

Værløse Golfklub har greenfee-rabataftaler med udvalgte klubber, se hvilke her.

Gruppe18 huller
(DKK)
Senior – Hverdag350-450
Senior – Weekend/helligdage350-525
Senior – m/medlem ALLE dage*350
Junior – Hverdag175-225
Junior – Weekend/helligdage175-263
Junior – m/medlem ALLE dage*175
Værløse Golfklub Hverdagsmedlem
Weekend/helligdage
350

*Gæstegreenfee: For gæster til medlemmer af Værløse Golfklub, der spiller i bolden med et medlem er greenfee prisen 350 kr. (dvs. max. tre gæster per medlem i samme bold). Gæster til medlemmer kan også spille med et medlem i weekends, hvor teetider mellem 8-12 er forbeholdt medlemmer. Kontakt sekretariatet for at booke tid.

Greenfeegæster kan vælge at spille 9 huller fra 1. tee ved bookning på normal vis i GolfBox (18 huls banen). Greenfee for 9 huller er 60% af 18 huls prisen, som fremgår af GolfBox bestillingsvindue. Ved bekræftelse og betaling, kan greenfeespillere på betalingsstanderen reducere prisen, der vises for 18 huller, ned til de førnævnte 60%, og i årsag angive ”Spiller 9 huller”.

For greenfeespillere, der er gæst til et klubmedlem, er greenfeeprisen for 9 huller 60% af den aktuelle gæstegreenfeepris for spil med medlem.

Alle priser er inkl. fri afbenyttelse af driving range, indspils-område og putting-green. Du kan trække bolde på driving range i boldmaskinen ved udslagshuset.

Andre klubbers fleksmedlemmer/medlemmer af udenlandske klubber er velkomne, men betaler fuld greenfee. Dette gælder også, selvom gæsten spiller med et medlem af Værløse Golfklub.

Værløse Golfklub deltager i Dansk Golf Unions “3 for 1” Junior-greenfeeaftale, hvor en fuldt betalende voksen kan medbringe tre juniorer u/b.

Det er ikke muligt at benytte Golfamore og Teetime-kort ved spil på Værløse Golfbane.

Tidsbestilling forgår via GolfBox.

Frit Spil
Værløse Golfklub accepterer lejlighedsvis brug af DGU-Introkort, GAF-kort, PGA- og DGA-kort.

Klik her for banestatus3D Flyover, konverteringstabeller, lokal regler, ordens & etiketteregler