GBB Match kommer til Værløse Golfklub – UPDATE

NYHED – UPDATE

Det er lykkedes at få Volkswagen i Gladsaxe til at deltage på dagen med 3-4 flotte udstillingsbiler samt personale og ikke mindst en

Hole in One bil til en værdi af 300.000 kr på Hul 9 – par tre hullet

Golf & Business Butler – Nordic Group har gennem de sidste 5 år udviklet og arrangeret store og eksklusive luksus golf matches i førende, smukke og unikke danske, svenske og norske golfklubber (bla. Miklagard, Oslo, Barsebäck, Woodlands, Bokskogens, Vasatorp, Båstad, Rya, Simons, Kokkedal, Hornbæk, Sorø og Aalborg, m.fl.)

Værløse Golf Club er fra GBB Arrangøren betragtet som et blandt disse lækre golfanlæg

Dejlig smuk golfbane med lynhurtige greens, masser af dansk golfklub charme og super elegant og hyggeligt klubhus.

GBB Matchen i Værløse GK, lørdag d. 29. juni 2019 indeholder og inkluderer dette i prisen:

Unikt matchformat, stort og luksuspræget og bekosteligt præmiebord (værdi på mindst DKK 100.000, ganske imponerende), morgenmad, briefing og præsentation samt lækker frokost, lux golf ophold, pokal og champagne til den samlede vinder + goodiebags til alle samt undervejs surprise lodtrækningspræmier, indlagte præmier på Par3, Par4 og Par5 huller samt længste drives og færrest putts + flere flotte Hole In One præmier.

Den mest opsigtsvækkende er dog 1 stk. Hole In One VW bil fra VW huset i Gladsaxe. Vi pakker Hul nr. 9 ind i VW bannere og længden lander på ca. 135m for både kvinder og mænd. Værdien på bilen anslås til ca. DKK 300.000.

Husk på, GBB Matcher er berømt for at deltagerne vinder Hole in One bilen  –  som for et par år siden i Århus Golf Klub (bil til ca 370.000 blev vundet ved den lejlighed)´.

Som noget nyt i 2018 og 2019 vil der ved alle GBB Matches blive afholdt nogle meget specielle betting aktiviteter, hvor man for en flad 50’er eller DKK 100 kan bette på antallet af TABTE BOLDE eller antallet af Brutto Birdies for hele deltagerfeltet på dagen. De heldige vindere løber afsted med golfoplevelser for DKK 3.000 i værdi (golfrunde, 4 prs, frokost og drikkevarer)

Individuel række og Team række. Max 100 deltagere.Uanset hcp Index kan hver deltager maksimalt få tildelt 36 slag. Vi spiller 7/8 Stableford.

Deltagere skal have EGA HCP fra -4.5 til -40.00 (der kan ydes dispensation ved endnu højere Hcp (skriv til arrangøren på mail).

Blandt sponsorer, præmiedonorer og samarbejdspartnere finder man Stenströms Skjorter, Braastad Cognac, Gammel Dansk, Bushmills Irish Whiskey, Carlsberg, Jacobsen Bryg, Quooker, Kjus Golf, Den 7. Himmel Senge, Mens Room, Gaggenau, Unoform, Champagne og Vin, La Prairie, m.fl. + luksus golfklubber som Son Gual Golf Club, Alcanada Golf Club + flere lux hoteller på Mallorca. Derudover fees til Bokskogens GC (fees og ophold) m.m.  –  Glæd jer

Værløse Golf Club medlemmer betaler DKK 350 mens gæster (med DGU kort) betaler DKK 500 (inkl symbolsk og billig greenfee til Værløse GC). Priserne er eksklusive drikkevarer.

Tjek ind kl. 07.45.00-08.00 på dagen (skal overholdes). GUNSTART kl. 10.00-15.00 (ca). Goodiebags udleveres til samtlige kl. 17.00 og derefter ”Tak for i dag, på gensyn i 2020”

GOLFBUSINESSBUTLER profilen findes på: Youtube, Facebook, Instagram og LinkedIn

Se også hjemmeside: www.golfbusinessbutler.com

MVH

Værløse Golf Club og GBB Kontoret v/ Arrangør, Jan Pedersen

Der er åben for tilmelding til GBB Matchen i GolfBox

GOLFBUSINESSBUTLER profilen findes på: Youtube, Facebook, Instagram og LinkedIn

Se også hjemmeside: www.golfbusinessbutler.com.

MVH

Værløse Golfklub og GBB Kontoret v/ Arrangør, Jan Pedersen