Er golf sundt?

VGK og Fysioclub tilbyder nyt foredrag den 11. april fra kl. 17.30-19 i Golfcaféen

”Er golf sundt? – Lær nogle nye tricks og undgå de typiske skavanker”

Værløse Golfklubs sponsor – Fysioclub – tilbyder igen i år op til sæsonstart et foredrag specielt målrettet golfspillere.

Kom til en lærerig og underholdende aften, hvor golffysioterapeut Thorsten Holst vil fortælle dig om sit syn på, hvordan golfspilleren kan arbejde med fysikken og hvilke fordele, der er, ved at bruge tid på det.

Thorsten vil berøre følgende emner, som alt sammen vil hjælpe dig på golfbanen og dit velbefindende i almindelighed

• Eksempel på effektiv opvarmning før spil
  • Forebygge ondt i ryg, albuer og fødder
  • Bedre balance og bevægelighed giver bedre svingbevægelse
  • Fysioclub´s tilbud til Golfspillere

Thorsten, som driver Fysioclub Golfklinik, er en erfaren træner og skadebehandler, som i sin dagligdag arbejder med golfspillere i alle aldre og på alle niveauer. Der vil efter foredraget være mulighed for at stille spørgsmål og tale med Thorsten.

Tilmelding i GolfBox

Arrangementet gennemføres ved minimum 20 deltagere.