Bliv medlem

I Værløse Golfklub er vi altid klar til at byde nye spillere velkommen.

Uanset alder, og hvad enten du er ny til golf eller har DGU kort, har vi helt sikkert en favorabel løsning, der passer til dig.

Vores golfbane er en af Nordsjællands mest attraktive, og byder på masser af udfordringer.

Vi tilbyder gode, rummelige træningsfaciliteter, bl.a. Danmarks første drivingrange med fuld automatiseret robot-klipning og –boldopsamling, gratis træningsbolde, 2 puttinggreens, indspils- og bunkerområde samt en 6 hullers shortgame bane.

Som medlem af klubben kan du bestille tid i vores Golfsimulatorer med TrackMan. Træne  og spille på flere baner, sommer og vinter, eventuelt sammen med andre medlemmer.

Alt dette sammen med vores flotte Proshop med et bredt sortiment og to dygtige trænere gør Værløse Golfklub til en af de mest eftertragtede golfklubber i Nordsjælland.

Klubbens mange frivillige bidrager til, at klublivet er attraktivt med tilbud, der appellerer til alle niveauer. Dertil kommer klubturneringer og andre klubarrangementer i og uden for sæsonen.

Spisehuset er det hyggelige mødested for både medlemmer og gæster. Spisehuset kan også bookes til både store og mindre arrangementer.

Vi glæder os til at byde dig velkommen i Værløse Golfklub.