Benjamin Vrang

Værløse Golfklub Benjamin Vrang
Mobil tlf 2681 4434
vrangbenjamin@gmail.com

Benjamin har taget sin træneruddannelse under Simon Dicksee i Værløse Golfklub fra 1997 til 2000, hvorefter han helligede sig en karriere som playing pro. I 9 år har Benjamin været tilknyttet Skjoldenæsholm Golfklub som cheftræner med ansvar for junior og elitespillere. Endvidere har Benjamin undervist klubbens medlemmer på alle niveauer. 1. marts 2015 vendte Benjamin tilbage til Værløse Golfklub som træner.

Professionel siden 1997. PGA Danmarksmester i 1999. Kåret til årets trænerassistent og uddannet PGA træner med topkarakter i 2000. Playing Pro 2000-2005 med deltagelse i over 100 turneringer.

Partner i Nyholm Golf Academy 2005-2012.

Pædagogisk og letforståelig instruktion til spillere på alle niveauer.

Video/TrackMan undervisning med højt teknisk niveau.

“Keep it simple, practise hard & have fun!”

Du kan booke træning med Benjamin online i hans kalender i GolfBox.

Er du ude efter en god golfbog f.eks til en gave, kan vi anbefale bogen Golf – en introduktion. Bogen er skrevet af Morten Buckhøj. Det er en bog, der fortæller alt om golf – spillet, traditionen og sporten. Der er rigtig mange flotte billeder i bogen taget af Fotograf Lars H. Laursen. Flere af billederne er taget her i Værløse Golfklub.

Der er et meget gennemført afsnit i bogen med golfinstruktion, som er optaget med og skrevet af vores Pro Benjamin Vrang. Over cirka 50 sider giver Benjamin i ord og billeder instruktion i alt, fra grip, til opstilling, sigte, fuldt sving, pitch, chip, bunkerslag og puttning.