Baneoversigt

Golfbanen er tegnet af banearkitekt Jan Sederholm, og blev indviet i 1996. Banen er anlagt i et åbent og meget smukt kuperet moræne-landskab grænsende op til Ryet Skov, Furesø Kommune.

Det er en bane, hvor vinden spiller en stor rolle, og afhængig af dens retning og styrke præmieres præcisionsspil fremfor længde. Den spiller, der tænker sig om, vil have størst chance for at komme hjem til klubhuset med en lav score.

Det er vores mål, at banen altid skal stå i den bedste udgave af sig selv, og vi investerer løbende i udvikling og forædling af banen og beplantning på området.

Vi håber, at alle, der spiller på Værløse Golfklubs bane, vil føle, at de, udover spillet, har fået en dejlig naturoplevelse på en golfbane, hvor klubben gør sit til at fremme og bevare flora og fauna.

GOD TUR!

Scorekort Værløse Golfklub 18 huller

Google Earth

Der er toiletter i klubhuset ved omklædningsrummene, som du passerer mellem hul 9 og 10 og ved hul 12.

Hjertestarter findes ved klubhuset og på Greenkeepergården ved hul 12.

Teestedsmarkeringerne angiver banens længde i meter. Alle afstandsmarkeringer er målt i luftlinje til midten af green.

Klik HER for at få vist en flyover af banen